Saturday 21 October 2017

Ets-2 0-Kaupankäynti-Järjestelmän Tarkastelu


Olen ollut päivittäistä kauppaa yli 15 vuoden ajan. Vuonna 2007 tulin verkossa ja myimme Tick Trader Day Trading Course - kopion. Se oli niin menestys, että meidän oli rajoitettava opiskelijoiden lukumäärää ja lopulta lopetettava sen myynti yleisölle vuonna 2012. Power Trading System on viimeinen kaupankäynti kurssi, jota koskaan ostaa ja paras päivän kaupankäynnin koulutusta saat koskaan ETS Power Trading System toi mukanaan uuden ETS Power Trading Systemin. tuonut sinulle David Marshin, Traders Educationin ja Tick Trader Coursein perustajan. ETS Power Trading System on kaupankäyntimenetelmä, jonka tarkoituksena on kaupata useita sopimuksia ja kaksi tai useampia markkinoita potentiaalisista voitoista, jotka vaihtelevat välillä 100 - 750 euroa sopimusta kohden päivässä. ETS Power Trading Systemillä on itse asiassa joitain alkuperäisen Tick Trader - järjestelmän osia ja kaikki Edistyneet tekniikat, jotka on opetettu entisille Tick Trader - opiskelijoille - Molempien maiden parhaat puolet ETS Power Trading Systemia tarjotaan eri muodoissa vastaamaan opiskelijoiden etenemistä, toiveita ja aikatauluja. Kurssi on aina verkossa, videosisällön kanssa. Opiskelijan on suunniteltava 2-4 viikon harjoittelua ennen jonkin näistä vaihtoehdoista. Live-online-webinaari David Marshin kanssa ja henkilökunta, joka pidetään noin 6 viikon välein. Elävässä luokkahuoneympäristössä Davidin ja hänen ylimmän opettajansa kanssa. One-on-one Davidin kanssa Jacksonville, FL - saatavilla vain muutamille harvoille. ETS Power Trading - järjestelmään on saatavana kaksi uutta ohjelmistoa. Kehittynyt PTS-indikaattori, joka kuvaa Power Trade - asetuksia Advanced PTS Trader - joka automatisoi näiden uusien asetusten kaupankäynnin. Tutustu ETS-blogimme päivittäisiin kaupankäynnin tuloksiin. Jos haluat, että pidämme sinut ajan tasalla, kun kehittyy lisätietoja täytä tämä lomake: Emini Trading-sanasto Wall Street Journal Online Chicago Mercantile Exchange Standardin amp Poors Tietosuojaperiaatteet amp Kontaktti Sivukartta Copyright copy2007 - Traders Education LLC Tick Trader Day Trading Coursecopy (Patentoitu) Small Business Website Design Xisle Graphix VASTUUVAPAUSLAUSEKE: Tulevaisuuden ja optioiden kaupankäynnissä on huomattava tappioriski eikä se sovi kullekin sijoittajalle. Tulevaisuuden ja optioiden arvostus voi vaihdella, ja sen seurauksena asiakkaat voivat menettää enemmän kuin alkuperäisen sijoituksensa. Kausittaisten ja geopoliittisten tapahtumien vaikutus on jo otettu huomioon markkinahinnoin. Tulevaisuuden kaupankäynnin voimakas luottoriski tarkoittaa sitä, että pienillä markkinaliikkeillä on suuri vaikutus kaupankäyntitilillesi ja tämä voi toimia sinusta riippuen, mikä johtaa suuria menetyksiä tai voi työskennellä sinulle, mikä johtaa suuria voittoja. Jos markkinat liikkuvat sinua vastaan, saatat ylläpitää koko tappiota suuremman kuin tilillesi talletettu summa. Olet vastuussa kaikista riskeistä ja taloudellisista resursseista, joita käytät ja valituille kauppajärjestelmille. Sinun ei pitäisi harjoittaa kaupankäyntiä, ellei täysin ymmärrä, millaisia ​​kauppoja olet tekemässä ja missä määrin altistuminen tappioille. Jos et ymmärrä näitä riskejä täysin, sinun on pyydettävä riippumatonta neuvontaa rahoitusneuvojaltasi. Kaikki kaupankäyntistrategiat käytetään omalla vastuullasi. Tätä ohjelmistoa ei pidä puolustaa neuvoina tai tulkita tarjoamasta minkäänlaisia ​​suosituksia. Teidän velvollisuutenne on vahvistaa ja päättää, mitä kauppoja tehdään. Kauppa vain riskipääomalla eli kauppaa rahan kanssa, joka jos menetetään, ei vaikuta kielteisesti elämäntapaanne ja kykyisi täyttää taloudelliset velvollisuutesi. Aiemmat tulokset eivät ole merkki tulevasta suorituskyvystä. Tämän kirjeen sisällön ei missään tapauksessa saa tulkita nimenomai - sena tai implisiittisena lupauksena, takuuna tai implisiittona Traders Education LLC: lta, että voitat tai että tappioita voidaan rajoittaa tai rajoittaa millään tavoin. Traders Education LLC ei ole vastuussa mistään kaupankäyntistrategioista ja ohjelmistomme käytöstä aiheutuvista tappioista. AutoTraderia ei koskaan saa jättää valvomatta, koska tietokoneesi tai tietovirheesi, sähkökatkoksiin, paikkatietojen yhteensopimattomuuteen tai verkkoihin liittyviin ongelmiin voi liittyä tapahtumia, jotka eivät ole käytössä. Tappionrajoittamisstrategiat, kuten stop loss orders, eivät välttämättä ole tehokkaita, koska markkinaolosuhteet tai teknologiset kysymykset saattavat tehdä tällaisten tilausten toteuttamisen mahdottomaksi. Samoin strategioita, joissa käytetään vaihtoehtojen ja tai futuurisopimusten yhdistelmiä, kuten levinnyt tai keskittynyt kauppa, voivat olla yhtä vaarallisia kuin yksinkertaiset pitkät ja lyhyet kannat. Tässä kirjeenvaihdossa annetut tiedot on tarkoitettu yksinomaan informaatioteknisiin tarkoituksiin ja ne on saatu lähteistä, joiden uskotaan olevan luotettavia. Tietoja ei millään tavoin taata. Mitään takuuta ei ole minkäänlaista epäsuoraa tai mahdollista, jos tulevia olosuhteita koskevia ennusteita yritetään. Ninja Traderin kartta Piilota tämä laatikko EU: n päästökauppajärjestelmä (EU ETS) EU: n päästökauppajärjestelmä (EU ETS) on EU: n ilmastomuutoksen torjuntapolitiikan kulmakivi ja sen keskeinen väline kasvihuonekaasupäästöjen vähentämisessä kustannustehokkaasti. Se on maailman ensimmäinen merkittävä hiilimarkkina ja se on edelleen suurin. toimii 31 maassa (kaikki 28 EU-maata sekä Islanti, Liechtenstein ja Norja) rajoittaa päästöjä yli 11 000 raskasta energiaa käyttävää laitosta (voimalaitokset teollisuuslaitokset) ja näiden maiden väliset lentoyhtiöt kattavat noin 45 EU: n kasvihuonekaasupäästöt. Korkki - ja kauppajärjestelmä EU: n päästökauppajärjestelmä toimii korkki - ja kauppajärjestelmän periaatteella. Korkki asetetaan tiettyjen kasvihuonekaasujen kokonaismäärään, jonka järjestelmät kattavat laitokset. Korkki lyhenee ajan myötä niin, että päästöt vähenevät. Korkkiin kuuluvat yritykset saavat tai hankkivat päästöoikeuksia, joita ne voivat kauppaa toistensa kanssa tarpeen mukaan. He voivat myös ostaa rajallisia määriä kansainvälisiä hyvityksiä päästöjä säästävistä hankkeista ympäri maailmaa. Käytettävissä olevien päästöoikeuksien kokonaismäärä rajoittaa niiden arvon. Jokaisen vuoden jälkeen yrityksen on annettava tarpeeksi päästöoikeuksia kattamaan kaikki päästöt, muutoin suuria sakkoja määrätään. Jos yritys vähentää päästöjään, se voi pitää korvaavat päästöoikeudet kattamaan tulevat tarpeensa tai myydä ne toiselle yritykselle, jolla ei ole korvauksia. Kauppa tuo joustavuutta, joka takaa päästöjen leikkaamisen, jos se maksaa vähiten. Vakaa hiilen hinta edistää myös investointeja puhtaisiin, vähähiilisiin teknologioihin. Vaiheen 3 tärkeimmät ominaisuudet (2013-2020) EU: n päästökauppajärjestelmä on nyt kolmannessa vaiheessaan merkittävästi erilainen kuin vaiheet 1 ja 2. Tärkeimmät muutokset ovat seuraavat: EU: n laajuinen päästöraja on voimassa aikaisemman kansallisten lakisääteisten järjestelmien sijasta Huutokauppa on maksutapahtumien myöntämisen oletusmene - telmä (vapaan jakamisen sijaan) ja yhdenmukaistetut kohdentamissäännöt koskevat edelleen annettavia päästöoikeuksia ilmaiseksi Muita sektoreita ja kaasuja sisälsi 300 miljoonaa uutta päästöoikeuksien osuutta uusiutuvista energialähteistä peräisin olevasta varannosta rahoittamaan innovatiivisten uusiutuvien energialähteiden teknologioiden käyttöönottoa ja hiilidioksidin talteenottoa ja varastointia NER 300 - ohjelman kautta. Alat ja tuotteet kuuluvat kahteen osaan ja kaasuihin. keskittymään päästöihin, jotka voidaan mitata, raportoida ja tarkistaa tarkkuudella: hiilidioksidi (CO 2) voimalaitoksesta ja lämmöntuotannosta energiaintensiivisillä teollisuudenaloilla kuten öljynjalostamoilla, terästeollisuudessa sekä raudan, alumiinin, metallien, sementin , kalkki, lasi, keramiikka, massa, paperi, pahvi, hapot ja irtotavarana olevat orgaaniset kemikaalit kaupallinen ilmailu typpioksidi (N 2 O) tuotannosta nitriilisten, adipiinisten ja glyoksyylihappojen ja glyoksaalisten perfluorihiilivetyjen (PFC: t) alumiinin tuotannosta Osallistuminen EU: n päästökauppajärjestelmään on pakollista näiden alojen yrityksille. mutta joillakin aloilla vain tietyn kokoisia kasveja. Tietyt pienet laitokset voidaan sulkea pois, jos hallitukset ottavat käyttöön verotuksellisia tai muita toimenpiteitä, jotka vähentävät päästöjään vastaavalla määrällä ilmailualalla vuoteen 2016 asti EU: n päästökauppajärjestelmä koskee vain lentoja Euroopan talousalueella (ETA) sijaitsevien lentoasemien välillä. Päästövähennys EU: n päästökauppajärjestelmä on osoittanut, että hiilidioksidipäästöjen laskeminen ja sen kaupankäynti voivat toimia. Järjestelmän laitoksista peräisin olevat päästöt laskevat suunnilleen 5: n verran verrattuna vaiheen 3 alkuun (2013) (ks. Vuoden 2015 luvut). Vuonna 2020. Järjestelmän kattamien alojen päästöt ovat 21 vähemmän kuin vuonna 2005. Hiilimarkkinoiden kehittäminen Vuonna 2005 perustettu EU: n päästökauppajärjestelmä on maailman ensimmäinen ja suurin kansainvälinen päästökauppajärjestelmä, jonka osuus kansainvälisestä hiilikaupasta on yli kolme neljäsosaa. EU: n päästökauppajärjestelmä myös innostaa päästökaupan kehitystä muissa maissa ja alueilla. EU pyrkii yhdistämään EU: n päästökauppajärjestelmän muihin yhteensopivaan järjestelmään. EU: n päästökauppajärjestelmää koskeva päästösäännöstö Hiilimarkkinaraportit EU: n päästökauppajärjestelmän tarkistaminen vaiheessa 3 Täytäntöönpano Direktiivin 200387EC aiempi lainsäädäntö Komission ehdotuksen käsittely Komission lokakuussa 2001 tekemä ehdotus Komissio reagoi ehdotuksen käsittelyyn neuvostossa ja parlamentissa (neuvoston yhteinen kanta mukaan luettuna) Avoin kaikki kysymykset Kysymyksiä ja vastauksia tarkistetusta EU: n päästökauppajärjestelmästä (joulukuu 2008) Mikä on päästökauppa EU: n päästökauppajärjestelmän (EU ETS) tavoitteena on auttaa EU: n jäsenvaltioita saavuttamaan sitoumuksensa rajoittaa tai vähentää kasvihuonekaasua päästöjä kustannustehokkaasti. Osallistuvien yritysten mahdollisuus ostaa tai myydä päästöoikeuksia tarkoittaa, että päästövähennykset voidaan saavuttaa vähintään kustannuksin. EU: n päästökauppajärjestelmä on EU: n strategian kulmakivi ilmastonmuutoksen torjumiseksi. Se on ensimmäinen maailmanlaajuinen hiilidioksidipäästöjen kansainvälinen kauppajärjestelmä, ja se on ollut toiminnassa vuodesta 2005. Tammikuusta 2008 lähtien se on voimassa vain 27 EU: n jäsenvaltiossa, mutta myös kolmelle muulle Euroopan talousalueen jäsenelle Norja, Islanti ja Liechtenstein. Tällä hetkellä se kattaa yli 10 000 laitosta energia - ja teollisuusaloilla, jotka ovat kollektiivisesti vastuussa lähes puolesta EU: n hiilidioksidipäästöistä ja 40 kasvihuonekaasupäästöistä. EU: n päästökauppajärjestelmää koskevan direktiivin muutos, joka hyväksyttiin heinäkuussa 2008, tuo ilmailualan järjestelmään vuodesta 2012 alkaen. Miten päästökauppa toimii EU: n päästökauppajärjestelmä on päästökauppajärjestelmä, toisin sanoen se rajoittaa sallittujen päästöjen kokonaismäärää, mutta , sallia järjestelmän osanottajille mahdollisuuden ostaa ja myydä päästöoikeuksia sellaisina kuin ne edellyttävät. Nämä päästöoikeudet ovat yhteisen kaupankäyntivaluutta järjestelmän ytimessä. Yksi päästöoikeus antaa haltijalle oikeuden päästää yksi tonni hiilidioksidia tai vastaava määrä muuta kasvihuonekaasua. Päästöoikeuksien kokonaismäärä aiheuttaa markkinoiden niukkuutta. Järjestelmän ensimmäisessä ja toisessa kaupankäynnissä jäsenvaltioiden oli laadittava kansalliset jakosuunnitelmat, jotka määrittävät päästökauppajärjestelmän päästöjen kokonaismäärän ja kuinka monta päästöoikeutta jokainen laitos maahansa vastaanottaa. Jokaisen vuoden lopussa laitosten on luovuttava päästöoikeuksistaan. Yritykset, jotka pitävät päästöt alle niiden päästöoikeuksien määrän, voivat myydä ylimääräiset päästöoikeutensa. Niiden, joilla on vaikeuksia päästöjen pitämisessä niiden päästöoikeuksien mukaisesti, voivat valita omien päästöjensa vähentämiseen tähtäävät toimenpiteet, kuten investoiminen tehokkaampaan teknologiaan tai vähemmän hiilidioksidipäästöisiä energialähteitä tai niiden tarvitsemien ylimääräisten päästöoikeuksien hankkiminen tai näiden kahden yhdistelmä. Tällaiset valinnat määritellään todennäköisesti suhteellisilla kustannuksilla. Näin päästöt vähenevät aina, kun se on kaikkein kustannustehokkain. Kuinka kauan EU: n päästökauppajärjestelmä on toiminut EU: n päästökauppajärjestelmä käynnistettiin 1. tammikuuta 2005. Ensimmäinen kaupankäyntijakso kesti kolme vuotta vuoden 2007 loppuun ja oli oppimisvaihe, jotta valmistauduttaisiin ratkaisevaan toiseen kaupankäyntijaksoon. Toinen kaupankäyntijakso alkoi 1. tammikuuta 2008 ja päättyy viisi vuotta vuoden 2012 loppuun. Toisen kaupankäynnin ajan merkitys johtuu siitä, että se on yhtä kuin Kioton pöytäkirjan ensimmäinen sitouttamisjakso, jonka aikana EU ja muut teollisuusmaiden on täytettävä tavoitteensa kasvihuonekaasupäästöjen rajoittamiseksi tai vähentämiseksi. Toisen kaupankäynnin ajan EU: n päästökauppajärjestelmän päästöt on rajattu noin 6,5 vuoden 2005 tasolle alle sen, että EU: n kokonaisuutena ja jäsenvaltiot erikseen noudattavat Kioton sitoumuksiaan. Mitkä ovat tähänastisista kokemuksista saadut kokemukset EU: n päästökauppajärjestelmä on laskenut hiilidioksidipäästöt ja osoittanut, että kasvihuonekaasujen päästökauppa toimii. Ensimmäinen kaupankäynti alkoi onnistuneesti päästöoikeuksien vapaan kaupan kaikkialla EU: ssa, perusti tarvittavan infrastruktuurin ja kehitti dynaamiset hiilimarkkinat. Ensimmäisen vaiheen ympäristöhyöty voidaan rajoittaa, koska päästöoikeudet jakaantuvat liikaa joissakin jäsenvaltioissa ja joillakin aloilla, johtuen pääosin päästöennusteista, ennen kuin todennetut päästötiedot ovat olleet käytettävissä EU: n päästökauppajärjestelmässä. Kun vuoden 2005 todennetut päästötiedot julkaisivat tämän ylieräyksen, markkinat reagoivat odotetusti alentamalla päästöoikeuksien markkinahintaa. Todennettujen päästötietojen saatavuus on antanut komissiolle mahdollisuuden varmistaa, että toisen vaiheen kansallisten määrärahojen yläraja asetetaan tasolle, joka johtaa todellisiin päästövähennyksiin. Sen lisäksi, että todennettujen tietojen tarve on korostettu, tähän mennessä saadut kokemukset ovat osoittaneet, että EU: n päästökauppajärjestelmän yhdenmukaistaminen on välttämätöntä sen varmistamiseksi, että EU saavuttaa päästövähennystavoitteensa vähintään kustannuksin ja vähäisin kilpailunväärin. Yhdenmukaistamisen tarve on selkein suhteessa siihen, kuinka yleinen päästöoikeuksien enimmäismäärä asetetaan. Kahdella kahdella kaupankäyntikaudella todetaan myös, että laajat kansalliset menetelmät päästöoikeuksien jakamiseksi laitoksiin uhkaavat rehellistä kilpailua sisämarkkinoilla. Lisäksi tarvitaan laajempaa yhdenmukaistamista, selvennystä ja hienosäätöä järjestelmän soveltamisalan, EU: n ulkopuolisista päästöjen vähentämishankkeista saatavien hyvitysten osalta, edellytykset EU: n päästökauppajärjestelmän yhdistämisestä muihin päästökauppajärjestelmiin sekä seuranta-, raportointivaatimukset. Mitkä ovat tärkeimmät muutokset EU: n päästökauppajärjestelmään ja siitä, milloin ne tulevat sovittua. Sovittuja suunnittelumuutoksia sovelletaan kolmannelta kaupankäynnin kaudelta eli tammikuusta 2013 alkaen. Valmistelutyöt aloitetaan välittömästi, mutta sovellettavat säännöt eivät muutu vasta tammikuusta 2013 lähtien jotta sääntelyn vakaus säilyy. EU: n päästökauppajärjestelmä kolmannella kaudella on tehokkaampi, yhdenmukaisempi ja oikeudenmukaisempi järjestelmä. Tehokkuus paranee pitemmällä kaupankäynnillä (8 vuotta 5 vuoden sijasta), vakavalla ja vuosittain laskevalla päästörajalla (21 vähennys vuoteen 2020 verrattuna vuoteen 2005) ja huutokaupan huomattavaa lisäämistä (alle 4 vaiheessa 2 yli puoleen vaiheessa 3). Yhdenmukaistamista on sovittu monilla aloilla, myös korkojen määrittelyn osalta (EU: n laajuinen yläraja vaiheiden 1 ja 2 kansallisten ylärajojen sijaan) sekä siirtymäkauden vapaata jakamista koskevat säännöt. Järjestelmän oikeudenmukaisuutta on huomattavasti lisätty siirtymällä EU: n laajuisiin teollisuuslaitosten ilmaisiin jakomenetelmiin ja ottamalla käyttöön uudelleenkohdentamismekanismi, joka oikeuttaa uusien jäsenvaltioiden huutokauppaan lisää päästöoikeuksia. Miten lopullinen teksti on verrattu komission alkuperäiseen ehdotukseen Kevään 2007 Eurooppa-neuvoston hyväksymät ilmasto - ja energiatavoitteet on säilytetty ja EU: n päästökauppajärjestelmää koskevan komission ehdotuksen kokonaisarkkitehtuuri pysyy ennallaan. Tämä tarkoittaa, että päästöoikeuksien määrä on yksi EU: n laajuinen yläraja ja tämä yläraja vähenee vuosittain lineaarisen linjan mukaisesti, joka jatkuu kolmannen kauppakauden (2013-2020) jälkeen. Suurin ero ehdotukseen verrattuna on, että päästöoikeuksien huutokauppa asteittain hidastuu. Mitkä ovat tärkeimmät muutokset komission ehdotukseen verrattuna Yhteenvetona ehdotukseen tehdyt tärkeimmät muutokset ovat seuraavat: Joillekin jäsenvaltioille annetaan vapaaehtoinen ja tilapäinen poikkeus siitä säännöstä, että päästöoikeuksia ei myönnetä maksutta Tämä mahdollisuus poikkeamiseen on jäsenvaltioille, jotka täyttävät tietyt edellytykset, jotka liittyvät niiden sähköverkon yhteenliitettävyyteen, osuus yhdestä fossiilisesta polttoaineesta sähköntuotannossa ja GDPcapitan suhteessa EU-27: n keskiarvoon. Lisäksi vapaiden päästöoikeuksien määrä, jonka jäsenvaltio voi myöntää voimalaitoksille, rajoittaa vaiheessa 1 asianomaisten laitosten hiilidioksidipäästöjä 70: een ja laskee sen jälkeisinä vuosina. Lisäksi vapaan jakamisen vaiheessa 3 voidaan myöntää vain voimalaitoksia, jotka ovat toiminnassa tai rakenteilla viimeistään vuoden 2008 loppuun mennessä. Katso vastaus alla olevaan kysymykseen 15. Direktiivissä annetaan tarkempia tietoja kriteereistä, jotka on määritettävä sellaisten alojen tai osa-alojen määrittämiseksi, joiden katsotaan olevan alttiina merkittävälle hiilivuodolle. ja tällaisten alojen komission luettelon aikaisempi julkaisemispäivä (31. joulukuuta 2009). Lisäksi kun tarkastellaan tyydyttävää kansainvälistä sopimusta, laitokset kaikkiin altistuviin teollisuudenaloihin saavat 100 ilmaista päästöoikeutta siltä osin kuin ne käyttävät tehokkainta teknologiaa. Vapaa jakaminen teollisuudelle rajoittuu näiden teollisuudenalojen päästöjen kokonaispäästöihin vuosina 2005-2007. Teollisuussektoreille maksettavien päästöoikeuksien kokonaismäärä vähenee vuosittain päästörajojen laskun mukaisesti. Jäsenvaltiot voivat myös korvata tietyt laitokset sähkönhinnoille siirrettyjen hiilidioksidikustannusten osalta, jos hiilidioksidikustannukset saattaisivat altistaa ne hiilivuodolle. Komissio on sitoutunut muuttamaan ympäristönsuojeluun myönnettävää valtiontukea koskevia yhteisön suuntaviivoja tältä osin. Katso vastaus alla olevaan kysymykseen 15. Epätavalliselle teollisuudelle myönnettävien päästöoikeuksien huutokaupan taso nousee lineaarisesti komission ehdottaman mukaisesti, mutta sen sijaan, että saavutettaisiin 100 vuoteen 2020 mennessä, se nousee 70: een, jotta saavutetaan 100 vuoteen 2027 mennessä. Kuten komission ehdotuksessa , Huutokaupasta saatavien päästöoikeuksien 10 määrä jakautuu uudelleen jäsenvaltioilta, joissa asukasta kohden on runsaasti tuloja niille, joilla on alhainen tulotaso, jotta voidaan lisätä entisestään rahoitusmahdollisuuksia investoida ilmastovaatimuksiin. Tarjoukseen on lisätty toinen jakeluverkon jakamismekanismi, joka sisältää 2 huutokaupatut päästöoikeudet, jotta otettaisiin huomioon ne jäsenvaltiot, jotka vuonna 2005 saavuttivat vähintään 20 kasvihuonekaasupäästöjen vähennystä verrattuna Kioton pöytäkirjassa asetettuun viitevuosiin. Huutokauppatulojen osuus, jota jäsenvaltioille suositellaan käytettäväksi ilmastonmuutoksen torjuntaan ja sopeutumiseen pääasiassa EU: n alueella mutta myös kehitysmaissa, nostetaan 20: sta 50: een. Tekstissä ehdotetaan sallittua enimmäistasoa käyttämään JICDM-hyvityksiä 20-skenaariossa nykyisille toimijoille, jotka saivat alhaisimmat budjetit tuoda ja käyttää näitä luottoja suhteessa määrärahoihin ja luottoihin vuosina 2008-2012. Uudet alat, uudet tulokkaat kaudella 2013-2020 ja 2008-2012 voivat myös käyttää hyvityksiä. Käytettävien luottojen kokonaismäärä ei kuitenkaan kuitenkaan saa ylittää 50: tä prosenttia vuosien 2008 ja 2020 välisestä vähennyksestä. Komissio voi hyväksyä tyydyttävän kansainvälisen sopimuksen yhteydessä tiukemman päästöjen vähentämisen. toimijoille yhteisön järjestelmässä. Katso vastaus alla olevaan kysymykseen 20. Uusista tulokkaista peräisin olevan 300 miljoonan euron suuruisten päästöoikeuksien huutokaupasta saadut tulot käytetään 12 hiilidioksidin talteenottoa ja varastointia koskevien demonstraatiohankkeiden ja innovatiivisten uusiutuvien energiamuotojen teknologioiden demonstrointiin. Tähän rahoitusmekanismiin liittyy useita ehtoja. Katso vastaus alla olevaan kysymykseen 30. Mahdollisuus jättää pienet polttolaitokset pois päältä edellyttäen, että niitä sovelletaan vastaaviin toimenpiteisiin on laajennettu kattamaan kaikki pienet laitokset toiminnasta riippumatta. Päästökynnys on nostettu 10 000: sta 25 000 tonniin hiilidioksiditonnia kohden vuodessa. polttolaitosten on täytettävä, on nostettu 25 MW: sta 35 MW: iin. Näiden kasvaneiden kynnysarvojen myötä päästökauppajärjestelmän ulkopuolelle jäävien päästöjen osuus tulee merkittävä, ja siksi on lisätty säännös, jotta EU: n laajuisen päästöoikeuksien enimmäismäärää voitaisiin vähentää vastaavasti. Ovatko edelleen kansalliset jakosuunnitelmat. Kansallisissa jakosuunnitelmissaan ensimmäistä (2005-2007) ja toista (2008-2012) kauppaaikaa varten jäsenvaltiot määrittelivät päästöoikeuksien kokonaismäärän ja sen, miten nämä myönnettäisiin asianomaisille laitoksille. Tämä lähestymistapa on tuottanut huomattavia eroja kohdentamissäännöissä, mikä on kannustanut jokaista jäsenvaltiota suosimaan omaa teollisuuttaan ja joka on johtanut siihen, että se on hyvin monimutkainen. Kolmannesta kauppajaksosta lähtien EU: n laajuinen enimmäismäärä on rajattu, ja päästöoikeudet jaetaan yhdenmukaistettujen sääntöjen perusteella. Siksi kansallisia jakosuunnitelmia ei enää tarvita. Miten päästöraja päätetään vaiheessa 3 EU-laajuisen korkokannan laskemista koskevat säännöt ovat seuraavat: Vuodesta 2013 alkaen päästöoikeuksien kokonaismäärä vähenee vuosittain lineaarisesti. Tämän linjan lähtökohtana on jäsenvaltioiden myöntämien päästöoikeuksien keskimääräinen kokonaismäärä (vaihe 2 korkki) kaudella 2008-2012, joka on mukautettu järjestelmän soveltamisalan laajentamiseksi vuodesta 2013 alkaen sekä kaikki pienet laitokset, jotka jäsenvaltiot Valtiot ovat päättäneet sulkea pois. Lineaarinen kerroin, jonka vuotuinen määrä vähenee, on 1,74 suhteessa vaiheen 2 korkkiin. Lähtökohtana 1,74: n lineaarisen tekijän määrittämiseksi on kasvihuonekaasujen 20 väheneminen vuoteen 1990 verrattuna, mikä vastaa 14: n vähennystä vuoteen 2005 verrattuna. EU: n päästökauppajärjestelmä edellyttää kuitenkin suurempaa vähennystä, koska se on halvempaa vähentää päästöjä päästökauppajärjestelmän aloilla. Jakauma, joka minimoi kokonaiskustannukset, on EU: n päästökauppajärjestelmän päästövähennys vuoteen 2020 mennessä verrattuna vuoteen 2020 mennessä noin 10: n verran vuoteen 2005 verrattuna aloilla, joita EU: n päästökauppajärjestelmä ei kata. Yhtenäismarkkinoiden päästövähennys vuonna 2020 johtaa päästöoikeuksien enimmäismäärään vuonna 2020, jonka enimmäismäärä on 1720 miljoonaa päästöoikeutta, ja se merkitsee noin 1846 miljoonan euron päästöoikeuksien keskimääräistä 3-päästörajaa (2013-2020) ja 11: n vähennyksen verrattuna vaiheen 2 ylärajaan. Kaikki ilmoitetut absoluuttiset luvut vastaavat kattavuutta toisen kaupankäynnin alkaessa eikä oteta huomioon vuonna 2012 lisättävää ilmailua ja muita aloja, jotka lisätään vaiheessa 3. Vuosittaisten päästörajojen lopulliset luvut komissio määrittää ja julkaisee vaiheessa 3 30. syyskuuta 2010 mennessä. Kuinka päästöraja määritetään vaiheen 3 jälkeen. Vaiheen 3 ylärajan määrittämiseksi käytetään lineaarista kerrointa 1,74, jota sovelletaan edelleen kaupankäyntijakson loppuun mennessä 2020 ja määrittelee korkki neljännelle kaupankäynnin kaudelle (2021-2028) ja sen jälkeen. Sitä voidaan muuttaa viimeistään 2025 mennessä. Itse asiassa merkittävät päästövähennykset 60-80 vuoteen 1990 mennessä ovat välttämättömiä vuoteen 2050 mennessä, jotta saavutettaisiin strateginen tavoite, jonka mukaan maailmanlaajuinen keskilämpötilan nousu voidaan rajoittaa enintään 2 celsiusosaan ennen teollisuustasoa. EU: n laajuinen päästöoikeuksien enimmäismäärä määritetään kullekin vuodelle. Tämä vähentää joustavuutta kyseessä oleville laitoksille Ei, joustavuutta laitoksille ei vähennetä ollenkaan. Toimivaltaisten viranomaisten on annettava vuosittain huutokaupat ja hajautetut päästöoikeudet viimeistään 28. helmikuuta. Operaattoreiden viimeinen päivä, jona päästöoikeudet luovutetaan, on päästöjä seuraavan vuoden huhtikuun 30 päivänä. Joten operaattorit saavat päästöoikeuksia kuluvana vuonna, ennen kuin niiden on luovutettava päästöoikeudet päästöjään edeltävältä vuodelta. Korvaukset pysyvät voimassa koko kaupankäyntikauden ajan ja mahdolliset ylijäämäkorvaukset voidaan nyt laskea käytettäväksi myöhempiin kaupankäyntikausiin. Tältä osin mikään ei muutu. Järjestelmä säilyy kaupankäyntikausina, mutta kolmas kaupankäyntijakso kestää kahdeksan vuotta vuodesta 2013 vuoteen 2020, toisin kuin viisi vuotta toisen vaiheen osalta vuosina 2008-2012. Toisen kaupankäynnin aikana jäsenvaltiot yleensä päättävät jakaa päästöoikeuksien kokonaismäärät kullekin vuodelle. Lineaarinen lasku vuosittain vuodesta 2013 vastaa paremmin odotettuja päästökauppajärjestelyjä kaudella. Mitkä ovat ETS: n alustavat vuosittaiset päästörajat kaudelle 2013-2020 Vuosittaiset vuotuiset enimmäismäärät ovat seuraavat: Nämä luvut perustuvat päästökauppajärjestelmän soveltamisalaan, jota sovelletaan vaiheessa 2 (2008-2012), ja komission päätökset kansallisia jakosuunnitelmia vaiheessa 2, joka on 2083 miljoonaa tonnia. Näitä lukuja tarkistetaan useista syistä. Ensinnäkin mukautetaan soveltamisalan laajentamista vaiheessa 2 edellyttäen, että jäsenvaltiot vahvistavat ja tarkistavat näiden laajennusten aiheuttamat päästöt. Toiseksi mukautetaan päästökauppajärjestelmän soveltamisalan laajentamista kolmannella kauppakaudella. Kolmanneksi pienten laitosten mahdollinen opt-out johtaa vastaavan kapasiteetin pienentämiseen. Neljänneksi luvut eivät ota huomioon ilmailun sisällyttämistä Norjan, Islannin ja Liechtensteinin päästöihin. Ovatko edelleen päästöoikeudet maksutta Kyllä. Teolliset laitokset saavat siirtymäajan ilmaisjakelua. Ja niissä jäsenvaltioissa, jotka ovat oikeutettuja vapaaehtoiseen poikkeukseen, voimalaitokset saavat myös, jos jäsenvaltio niin päättää, myös ilmaisia ​​päästöoikeuksia. Arvioidaan, että vähintään puolet käytettävissä olevista päästöoikeuksista vuodesta 2013 huutokaupataan. Vaikka suuri osa päästöoikeuksista on myönnetty maksutta laitoksille ensimmäisessä ja toisessa kaupankäynnissä, komissio ehdotti, että päästöoikeuksien huutokaupasta tulisi päästöoikeuksien perusperiaate. Tämä johtuu siitä, että huutokaupat parhaiten takaavat järjestelmän tehokkuuden, läpinäkyvyyden ja yksinkertaisuuden ja luovat suurimman kannustimen investoinneille vähähiiliseen talouteen. Se parhaiten noudattaa saastuttaja maksaa - periaatetta ja välttää antamalla odottamattomia voittoja tietyille aloille, jotka ovat siirtäneet päästöoikeuksien kustannukselliset kustannukset asiakkailleen siitä huolimatta, että ne ovat saaneet maksutta. Miten päästöoikeudet jaetaan ilmaiseksi 31. joulukuuta 2010 mennessä komissio hyväksyy EU: n laajuiset säännöt, joita kehitetään komiteamenettelyssä (komitologia). Nämä säännöt yhdenmukaistavat kokonaisuudessaan määrärahat, joten kaikki yritykset, joilla on sama tai samankaltainen toiminta EU: ssa, koskevat samoja sääntöjä. Säännöt varmistavat mahdollisuuksien mukaan, että jakaminen edistää hiilidioksiditeknologiaa. Hyväksytyt säännöt edellyttävät, että siinä määrin kuin se on mahdollista, kohdentaminen perustuu niin kutsuttuihin vertailuarvoihin, esim. useita päästöoikeuksia historiallista tuotosmäärää kohden. Nämä säännöt palkitsevat toimijoita, jotka ovat ryhtyneet varhaisiin toimiin kasvihuonekaasujen vähentämiseksi, heijastavat paremmin saastuttaja maksaa - periaatetta ja lisäävät kannustimia päästöjen vähentämiseen, koska määrärahat eivät enää riipu historiallisista päästöistä. Kaikki määrärahat on määritettävä ennen kolmannen kaupankäynnin alkamisajankohtaa eikä jälkikäteen tehtäviä mukautuksia ole sallittu. Mitkä laitokset saavat ilmaisia ​​jakamisia ja mitkä eivät? Miten vältetään kielteiset vaikutukset kilpailukykyyn Ottaen huomioon niiden kyky siirtää päästöoikeuksien lisääntyneet kustannukset täysimääräinen huutokauppa on sääntö vuodesta 2013 sähköntuottajille. Jäsenvaltiot, jotka täyttävät tietyt edellytykset, jotka liittyvät niiden yhteenliitettävyyteen tai niiden osuuteen fossiilisista polttoaineista sähköntuotannossa ja BKT henkeä kohden suhteessa 27 jäsenvaltion EU: n keskiarvoon, voivat kuitenkin poiketa tilapäisesti tästä säännöstä olemassa oleviin voimaloihin nähden. Huutokaupan määrä vuonna 2013 on vähintään 30 ensimmäisestä kaudesta aiheutuvien päästöjen suhteen ja on kasvanut asteittain 100: een vuoteen 2020 mennessä. Jos vaihtoehtoa sovelletaan, jäsenvaltion on sitouduttava panostamaan parantamaan ja parantamalla infrastruktuuriin, puhtaaseen teknologiaan ja energiansaanti - ja toimituslähteiden monipuolistamiseen niin paljon kuin mahdollista, mikä on yhtä suuri kuin vapaan jakamisen markkina-arvo. Muilla aloilla vapaat määrärahat poistetaan vähitellen asteittain vuodesta 2013 lähtien, ja jäsenvaltiot aikovat aloittaa 20 huutokaupassa vuonna 2013, ja ne nousevat 70: een huutokaupasta vuoteen 2020 mennessä, jotta saavutettaisiin 100 vuonna 2027. Poikkeuksena on kuitenkin jotka ovat alttiita merkittävälle hiilivuotoriskille. Tämä riski voisi syntyä, jos EU: n päästökauppajärjestelmä kasvatti tuotantokustannuksia niin paljon, että yritykset päättivät siirtää tuotannon EU: n ulkopuolisille alueille, joihin ei sovelleta vertailukelpoisia päästörajoituksia. Komissio määrittelee asianomaiset alat viimeistään 31 päivänä joulukuuta 2009. Tällöin komissio arvioi muun muassa, ovatko päästökauppadirektiivin täytäntöönpanon aiheuttamat suorat ja epäsuorat ylimääräiset tuotantokustannukset suhteessa bruttoarvonlisäykseen ylittäneet 5 ja onko sen viennin ja tuonnin kokonaisarvo ja sen liikevaihdon ja tuonnin kokonaisarvo ylittävät 10. Jos molempien kriteerien tulos ylittää 30, alan katsotaan altistuvan myös merkittävälle hiilivuotoriskille. Näillä aloilla sijaitsevat laitokset saisivat 100 prosenttia niiden osuudesta päästöoikeuksien vuotuisesta vähenemisestä maksutta. Näiden teollisuudenalojen päästöt määritetään suhteessa päästökauppajärjestelmän kokonaispäästöihin vuosina 2005-2007. Sähkön hinnoissa välitettävät CO 2 - kulut voivat myös altistaa tietyt laitokset hiilivuodon vaaraa. Tällaisen riskin välttämiseksi jäsenvaltiot voivat myöntää korvauksia tällaisista kustannuksista. Ilmastonmuutosta koskevan kansainvälisen sopimuksen puuttuessa komissio on sitoutunut muuttamaan ympäristönsuojeluun myönnettävää valtiontukea koskevia yhteisön suuntaviivoja tältä osin. Kansainvälisen sopimuksen mukaan, jolla varmistetaan, että muilla alueilla maailman kilpailijoilla on verrattavissa olevat kustannukset, hiilivuodon vaara saattaa olla hyvin vähäinen. Tämän vuoksi komissio tekee 30. kesäkuuta 2010 mennessä perusteellisen arvion energiaintensiivisen teollisuuden tilanteesta ja hiilivuodon riskeistä kansainvälisten neuvottelujen tulosten perusteella ja ottaen huomioon myös sitovat alakohtaiset neuvottelut mahdollisesti tehtyjen sopimusten perusteella. Kertomukseen liitetään kaikki asianmukaiset ehdotukset. Näihin voisi sisältyä esimerkiksi sellaisten teollisuuslaitosten osalta, jotka ovat erityisen alttiita maailmanlaajuiselle kilpailulle tai jotka käsittävät kyseisten tuotteiden maahantuojien päästökauppajärjestelmään sisältyvien päästöoikeuksien osuuden ylläpitämisen tai säätämisen. Kuka järjestää huutokaupat ja miten ne toteutetaan? Jäsenvaltioiden on huolehdittava siitä, että heille annetut päästöoikeudet huutokaupataan. Jokaisen jäsenvaltion on päätettävä, haluaako se kehittää oman huutokaupan infrastruktuuri ja foorumi vai haluaako se tehdä yhteistyötä muiden jäsenvaltioiden kanssa alueellisten tai EU: n laajuisten ratkaisujen kehittämiseksi. Huutokaupan oikeuksien jakaminen jäsenvaltioille perustuu pääosin päästöihin EU: n päästökauppajärjestelmän vaiheessa 1, mutta osa oikeuksista jaetaan uudelleen rikkaammista jäsenvaltioista köyhemmille, jotta otetaan huomioon alhaisempi bruttokansantuote henkeä kohden ja paremmat mahdollisuudet kasvua ja päästöjä. Kuitenkin 10: ta huutokauppaa koskevasta oikeudesta jaetaan edelleen jäsenvaltioista, joissa asukasta kohden runsaat tulot ovat alhaiset asukaskohtaiset tulot, jotta voidaan vahvistaa entistä enemmän taloudellisia valmiuksia investoida ilmastoystävällisiin teknologioihin. Lisätään kuitenkin toista jakelujärjestelmää 2, jotta voidaan ottaa huomioon jäsenvaltiot, jotka vuonna 2005 olivat kasvihuonekaasupäästöjä vähennettäessä vähintään 20, verrattuna Kioton pöytäkirjan mukaiseen viitevuosiin. Yhdeksän jäsenvaltiota hyötyy tästä säännöksestä. Huutokaupassa on noudatettava sisämarkkinoiden sääntöjä, ja sen on oltava avoin mahdolliselle ostajalle syrjimättömissä olosuhteissa. Komissio antaa 30 päivään kesäkuuta 2010 mennessä asetuksen (komitologiamenettelyn kautta), joka tarjoaa asianmukaiset säännöt ja edellytykset tehokkaiden ja koordinoitujen huutokauppojen varmistamiseksi häiriintymättä päästöoikeusmarkkinoita. Kuinka monta päästöoikeutta kullekin jäsenvaltiolle huutokaupataan ja kuinka tämä määrä on määritetty Kaikki maksut, joita ei ole jaettu ilmaiseksi, huutokaupataan. Jokaisen jäsenvaltion huutokaupattavat päästöoikeudet yhteensä 88 jaetaan jäsenvaltioiden osuuden perusteella EU: n päästökauppajärjestelmän mukaisten historiallisten päästöjen osuudesta. Solidaarisuuden ja kasvun vuoksi 12: ta kokonaismäärästä jaetaan siten, että otetaan huomioon henkeä kohden laskettu BKT ja Kioton pöytäkirjan mukaiset saavutukset. Mitkä alat ja kaasut katetaan vuodesta 2013. Päästökauppajärjestelmä kattaa tietyn toiminnan toteuttamat laitokset. Since the start it has covered, above certain capacity thresholds, power stations and other combustion plants, oil refineries, coke ovens, iron and steel plants and factories making cement, glass, lime, bricks, ceramics, pulp, paper and board. As for greenhouse gases, it currently only covers carbon dioxide emissions, with the exception of the Netherlands, which has opted in emissions from nitrous oxide. As from 2013, the scope of the ETS will be extended to also include other sectors and greenhouse gases. CO 2 emissions from petrochemicals, ammonia and aluminium will be included, as will N2O emissions from the production of nitric, adipic and glyocalic acid production and perfluorocarbons from the aluminium sector. The capture, transport and geological storage of all greenhouse gas emissions will also be covered. These sectors will receive allowances free of charge according to EU-wide rules, in the same way as other industrial sectors already covered. As of 2012, aviation will also be included in the EU ETS. Will small installations be excluded from the scope A large number of installations emitting relatively low amounts of CO 2 are currently covered by the ETS and concerns have been raised over the cost-effectiveness of their inclusion. As from 2013, Member States will be allowed to remove these installations from the ETS under certain conditions. The installations concerned are those whose reported emissions were lower than 25 000 tonnes of CO 2 equivalent in each of the 3 years preceding the year of application. For combustion installations, an additional capacity threshold of 35MW applies. In addition Member States are given the possibility to exclude installations operated by hospitals. The installations may be excluded from the ETS only if they will be covered by measures that will achieve an equivalent contribution to emission reductions. How many emission credits from third countries will be allowed For the second trading period, Member States allowed their operators to use significant quantities of credits generated by emission-saving projects undertaken in third countries to cover part of their emissions in the same way as they use ETS allowances. The revised Directive extends the rights to use these credits for the third trading period and allows a limited additional quantity to be used in such a way that the overall use of credits is limited to 50 of the EU-wide reductions over the period 2008-2020. For existing installations, and excluding new sectors within the scope, this will represent a total level of access of approximately 1.6 billion credits over the period 2008-2020. In practice, this means that existing operators will be able to use credits up to a minimum of 11 of their allocation during the period 2008-2012, while a top-up is foreseen for operators with the lowest sum of free allocation and allowed use of credits in the 2008-2012 period. New sectors and new entrants in the third trading period will have a guaranteed minimum access of 4.5 of their verified emissions during the period 2013-2020. For the aviation sector, the minimum access will be 1.5. The precise percentages will be determined through comitology. These projects must be officially recognised under the Kyoto Protocols Joint Implementation (JI) mechanism (covering projects carried out in countries with an emissions reduction target under the Protocol) or Clean Development Mechanism (CDM) (for projects undertaken in developing countries). Credits from JI projects are known as Emission Reduction Units (ERUs) while those from CDM projects are called Certified Emission Reductions (CERs). On the quality side only credits from project types eligible for use in the EU trading scheme during the period 2008-2012 will be accepted in the period 2013-2020. Furthermore, from 1 January 2013 measures may be applied to restrict the use of specific credits from project types. Such a quality control mechanism is needed to assure the environmental and economic integrity of future project types. To create greater flexibility, and in the absence of an international agreement being concluded by 31 December 2009, credits could be used in accordance with agreements concluded with third countries. The use of these credits should however not increase the overall number beyond 50 of the required reductions. Such agreements would not be required for new projects that started from 2013 onwards in Least Developed Countries. Based on a stricter emissions reduction in the context of a satisfactory international agreement . additional access to credits could be allowed, as well as the use of additional types of project credits or other mechanisms created under the international agreement. However, once an international agreement has been reached, from January 2013 onwards only credits from projects in third countries that have ratified the agreement or from additional types of project approved by the Commission will be eligible for use in the Community scheme. Will it be possible to use credits from carbon sinks like forests No. Before making its proposal, the Commission analysed the possibility of allowing credits from certain types of land use, land-use change and forestry (LULUCF) projects which absorb carbon from the atmosphere. It concluded that doing so could undermine the environmental integrity of the EU ETS, for the following reasons: LULUCF projects cannot physically deliver permanent emissions reductions. Insufficient solutions have been developed to deal with the uncertainties, non-permanence of carbon storage and potential emissions leakage problems arising from such projects. The temporary and reversible nature of such activities would pose considerable risks in a company-based trading system and impose great liability risks on Member States. The inclusion of LULUCF projects in the ETS would require a quality of monitoring and reporting comparable to the monitoring and reporting of emissions from installations currently covered by the system. This is not available at present and is likely to incur costs which would substantially reduce the attractiveness of including such projects. The simplicity, transparency and predictability of the ETS would be considerably reduced. Moreover, the sheer quantity of potential credits entering the system could undermine the functioning of the carbon market unless their role were limited, in which case their potential benefits would become marginal. The Commission, the Council and the European Parliament believe that global deforestation can be better addressed through other instruments. For example, using part of the proceeds from auctioning allowances in the EU ETS could generate additional means to invest in LULUCF activities both inside and outside the EU, and may provide a model for future expansion. In this respect the Commission has proposed to set up the Global Forest Carbon Mechanism that would be a performance-based system for financing reductions in deforestation levels in developing countries. Besides those already mentioned, are there other credits that could be used in the revised ETS Yes. Projects in EU Member States which reduce greenhouse gas emissions not covered by the ETS could issue credits. These Community projects would need to be managed according to common EU provisions set up by the Commission in order to be tradable throughout the system. Such provisions would be adopted only for projects that cannot be realised through inclusion in the ETS. The provisions will seek to ensure that credits from Community projects do not result in double-counting of emission reductions nor impede other policy measures to reduce emissions not covered by the ETS, and that they are based on simple, easily administered rules. Are there measures in place to ensure that the price of allowances wont fall sharply during the third trading period A stable and predictable regulatory framework is vital for market stability. The revised Directive makes the regulatory framework as predictable as possible in order to boost stability and rule out policy-induced volatility. Important elements in this respect are the determination of the cap on emissions in the Directive well in advance of the start of the trading period, a linear reduction factor for the cap on emissions which continues to apply also beyond 2020 and the extension of the trading period from 5 to 8 years. The sharp fall in the allowance price during the first trading period was due to over-allocation of allowances which could not be banked for use in the second trading period. For the second and subsequent trading periods, Member States are obliged to allow the banking of allowances from one period to the next and therefore the end of one trading period is not expected to have any impact on the price. A new provision will apply as of 2013 in case of excessive price fluctuations in the allowance market. If, for more than six consecutive months, the allowance price is more than three times the average price of allowances during the two preceding years on the European market, the Commission will convene a meeting with Member States. If it is found that the price evolution does not correspond to market fundamentals, the Commission may either allow Member States to bring forward the auctioning of a part of the quantity to be auctioned, or allow them to auction up to 25 of the remaining allowances in the new entrant reserve. The price of allowances is determined by supply and demand and reflects fundamental factors like economic growth, fuel prices, rainfall and wind (availability of renewable energy) and temperature (demand for heating and cooling) etc. A degree of uncertainty is inevitable for such factors. The markets, however, allow participants to hedge the risks that may result from changes in allowances prices. Are there any provisions for linking the EU ETS to other emissions trading systems Yes. One of the key means to reduce emissions more cost-effectively is to enhance and further develop the global carbon market. The Commission sees the EU ETS as an important building block for the development of a global network of emission trading systems. Linking other national or regional cap-and-trade emissions trading systems to the EU ETS can create a bigger market, potentially lowering the aggregate cost of reducing greenhouse gas emissions. The increased liquidity and reduced price volatility that this would entail would improve the functioning of markets for emission allowances. This may lead to a global network of trading systems in which participants, including legal entities, can buy emission allowances to fulfil their respective reduction commitments. The EU is keen to work with the new US Administration to build a transatlantic and indeed global carbon market to act as the motor of a concerted international push to combat climate change. While the original Directive allows for linking the EU ETS with other industrialised countries that have ratified the Kyoto Protocol, the new rules allow for linking with any country or administrative entity (such as a state or group of states under a federal system) which has established a compatible mandatory cap-and-trade system whose design elements would not undermine the environmental integrity of the EU ETS. Where such systems cap absolute emissions, there would be mutual recognition of allowances issued by them and the EU ETS. What is a Community registry and how does it work Registries are standardised electronic databases ensuring the accurate accounting of the issuance, holding, transfer and cancellation of emission allowances. As a signatory to the Kyoto Protocol in its own right, the Community is also obliged to maintain a registry. This is the Community Registry, which is distinct from the registries of Member States. Allowances issued from 1 January 2013 onwards will be held in the Community registry instead of in national registries. Will there be any changes to monitoring, reporting and verification requirements The Commission will adopt a new Regulation (through the comitology procedure) by 31 December 2011 governing the monitoring and reporting of emissions from the activities listed in Annex I of the Directive. A separate Regulation on the verification of emission reports and the accreditation of verifiers should specify conditions for accreditation, mutual recognition and cancellation of accreditation for verifiers, and for supervision and peer review as appropriate. What provision will be made for new entrants into the market Five percent of the total quantity of allowances will be put into a reserve for new installations or airlines that enter the system after 2013 (new entrants). The allocations from this reserve should mirror the allocations to corresponding existing installations. A part of the new entrant reserve, amounting to 300 million allowances, will be made available to support the investments in up to 12 demonstration projects using the carbon capture and storage technology and demonstration projects using innovative renewable energy technologies. There should be a fair geographical distribution of the projects. In principle, any allowances remaining in the reserve shall be distributed to Member States for auctioning. The distribution key shall take into account the level to which installations in Member States have benefited from this reserve. What has been agreed with respect to the financing of the 12 carbon capture and storage demonstration projects requested by a previous European Council The European Parliaments Environment Committee tabled an amendment to the EU ETS Directive requiring allowances in the new entrant reserve to be set aside in order to co-finance up to 12 demonstration projects as requested by the European Council in spring 2007. This amendment has later been extended to include also innovative renewable energy technologies that are not commercially viable yet. Projects shall be selected on the basis of objective and transparent criteria that include requirements for knowledge sharing. Support shall be given from the proceeds of these allowances via Member States and shall be complementary to substantial co-financing by the operator of the installation. No project shall receive support via this mechanism that exceeds 15 of the total number of allowances (i. e. 45 million allowances) available for this purpose. The Member State may choose to co-finance the project as well, but will in any case transfer the market value of the attributed allowances to the operator, who will not receive any allowances. A total of 300 million allowances will therefore be set aside until 2015 for this purpose. What is the role of an international agreement and its potential impact on EU ETS When an international agreement is reached, the Commission shall submit a report to the European Parliament and the Council assessing the nature of the measures agreed upon in the international agreement and their implications, in particular with respect to the risk of carbon leakage. On the basis of this report, the Commission shall then adopt a legislative proposal amending the present Directive as appropriate. For the effects on the use of credits from Joint Implementation and Clean Development Mechanism projects, please see the reply to question 20. What are the next steps Member States have to bring into force the legal instruments necessary to comply with certain provisions of the revised Directive by 31 December 2009. This concerns the collection of duly substantiated and verified emissions data from installations that will only be covered by the EU ETS as from 2013, and the national lists of installations and the allocation to each one. For the remaining provisions, the national laws, regulations and administrative provisions only have to be ready by 31 December 2012. The Commission has already started the work on implementation. For example, the collection and analysis of data for use in relation to carbon leakage is ongoing (list of sectors due end 2009). Work is also ongoing to prepare the Regulation on timing, administration and other aspects of auctioning (due by June 2010), the harmonised allocation rules (due end 2010) and the two Regulations on monitoring and reporting of emissions and verification of emissions and accreditation of verifiers (due end 2011).ETS 2.1 - One of My Favorite Trading Systems There are literally thousands of trading systems and methodologies out there. It can be challenging to know which ones would be a good fit for your trading style. It8217s always a good idea to have multiple indicators or systems that complement each other, rather than rely on one single signal. Getting 8220agreement8221 from several systems can bolster confidence in your positions, and give you greater clarity. One system I have found to be particularly useful as a confirming call is the 8220ETS 2.1 Trading System8221. ETS, developed by Michael Mermer, is a trend-based system, and has been highly rated from many sources. In fact, Futures Magazine rated it as one of the 8220Top Ten trading systems of all time8221. On the developer8217s website traderssoftware, they boast some impressive calls in market direction, including a chart that shows how ETS called a clear 8220Sell8221 signal before the 8220Flash Crash8221. ETS is also quite versatile. It works on a variety of instruments, including stocks, futures, indices and forex, and performs well for both daily and intraday charts. Personally, I like to use the Expert Advisor and Expert Commentary to help confirm a position and set profit targets. However, the best reason to have the ETS 2.1 system is that it is so easy to use Here are a few examples: Here you can quickly see the ETS buy and sell signals on a chart of the SampP 500. The commentary window shows the suggested stops, and profit targets for the buy signal in September of 2013. At the bottom of the chart you have the ETS Trendwatch indicator that gives you a good way identify the overall market trend. The Trendwatch indicator also merges nicely into any template with your other trend-based systems. Here is the ETS template on the Nasdaq 100 using 30 minuet bars. Again, it does a great job spotting the trend quickly, and confirms it with the Trendwatch oscillator. With its automatic and logical stops, it quickly gives you starting point to keep your trading efficient. ETS keeps you in the trade throughout the trend. Here is one more example using the ETS on light crude (continuous). You can see the initial profit target (107.63) as shown touching the upper horizontal line. This obviously worked out to be a great exit point, even though the price continued to reach higher over the next few weeks. If you had held on longer, you would have crossed below the 21-day moving average, and ridden through a zone of sideways price action, until ultimately getting a Sell signal a few weeks earlier. This is a great example of the intuitive the profit targets in ETS. Altogether the ETS add-on system includes an Expert, two Explorations, two Templates and five System Tests. There are optimizations available as well. ETS is a proven system and its one that I am glad to have in my trading tool set. This is one add-on that every MetaStock user should at least try. I think you will find it useful in confirming your positions and making you a more efficient trend trader. Slideshare uses cookies to improve functionality and performance, and to provide you with relevant advertising. Jos jatkat sivuston selaamista, hyväksyt evästeiden käytön tällä verkkosivustolla. Katso käyttöehdot ja tietosuojakäytäntö. Slideshare käyttää evästeitä parantamaan toimintoja ja suorituskykyä sekä antamaan sinulle asianmukaista mainontaa. Jos jatkat sivuston selaamista, hyväksyt evästeiden käytön tällä verkkosivustolla. Katso yksityiskohtia koskevat käyttöehdot ja käyttöehdot. Explore all your favorite topics in the SlideShare app Get the SlideShare app to Save for Later even offline Continue to the mobile site Upload Login Signup Double tap to zoom out ETS 2.1 Trading System Share this SlideShare LinkedIn Corporation copy 2017

No comments:

Post a Comment